ŽENY V PODNIKÁNÍ

 Chceme pomáhat ženám růst...stačí si svou budoucnost představit a naplánovat.

Vytvořily jsme "ženy v podnikání", protože kolem sebe vidíme, že ženám v dnešní době chybí podpora pro vlastní podnikání.


Motají se v kruhu a sbírají kusé informace "jak" by se to vlastně mělo dělat.


A protože universální návod na podnikání neexistuje, chceme pomáhat ženám v pochopení přínosu plánování, aby se uměly podívat, kde chtějí být a kam směřují.

A hlavně, aby věděly jak ta cesta může vypadat... krok za krokem.

Jak to uděláme? 

Formou seminářů a workshopů Vám nabídneme informace z podnikatelského prostředí převedené do "lidské" řeči. Nebudeme Vás učit zbytečné pojmy ani názvosloví...

Vysvětlíme Vám na příkladech principy a postupy v podnikání, převedené do "ženské" řeči, aby jste je nejen pochopily, ale věděly, proč je potřebujete, co Vám přinesou a hlavně jak je využít ve svém podnikání...

Každá jsme jedinečná a každá podnikání děláme po svém. 

Proto "Pomáháme ženám růst", aby našly vlastní cestu 

své vyjimečnosti a uspěly.

ŽENY V PODNIKÁNÍ A NAŠE ...


Poslání

Pomáháme ženám růst nejen v podnikatelském prostředí.


Vize

Vzděláváme, podporujeme a pomáháme ženám  v oblasti podnikání, osobního rozvoje a plánování.


Cíle

S námi dostanete svůj plán z "papíru" do reality podnikatelského světa...


Strategie

Posouváme podnikání na vyšší level pomocí vzdělávání v oblasti business plánů, analýz a strategií.

Kdo nás zná déle říká nám ..."ZUZKY".

Jsme více než business manažerky ....jsme mentorky, lektorky, terapeutky, jsme rádkyně, podpora, opora, informátorky, mluvčí, mediátorky, textařky, lídři, vizionářky, markeťačky a někdy i kouzelnice.

Jsme vzácný tandem z Olomouce

Proč "ZUZKY" ?

Obě máme stejné křestní jméno a na schůzky a akce chodíme často spolu. Jsme vzácné pracovní duo matky (Zuzana Kosková) s dcerou (Zuzana Koutná) a to už více než 15 let.

Ne každý si to dokáže představit, ale skvěle se doplňujeme a vyvažujeme. Přestože jsme každá úplně jiná, dokážeme se navzájem zastoupit a to nás dělá vyjimečné především v profesní branži. Kde jsme 15 let zvládly podnikat pouze na "doporučení" našich spokojený klientů.

Tvoříme business plány, podnikatelské záměry a analýzy neziskovým organizacím, živnostníkům, středně velkým firmám i nadnárodním společnostem. Tuto činnost vykonáváme i školíme.

Společně se věnujeme business plánům, analýzám, strategiím, projektování činností, podnikatelským záměrům a studiím proveditelnosti.

Zaměřujeme na drobné podnikatelky, umělkyně, tvůrkyně, výrobkyně a ženy, které začínají nebo chtějí začít podnikat.

Blíže o naší činnosti...

Realizovali jsme více než 200 záměrů


Naše výjimečnost je především ve zkušenostech s realizací podnikatelských plánů a výstupů z analýz. Vytvořily a realizovaly jsme více než 200 záměrů v rozsahu 1 milion - 450 milionů Kč.

Prošli jsme stovkami hodnocení


Máme zkušenost s psaním a plánováním z pohledu hodnocení nejrůznějších hodnotitelů z řady odborníků, ministerstev, úřadů a investorů.

Vzděláváme se a máme rozhled


Vzhledem k rozmanitosti našich klientů i k oborům a zaměření jsme se účastnily bezpočtu školení, vzdělávacích kurzů, lektorských dovedností, manažerských dovedností a koučování.


Jsme koordinátorky i manažerky


Záměry, plány a analýzy jsme realizovaly přímo jako manažeři, nebo koordinátoři. Zabývaly jsme se také výběrovými řízeními (přes 200 výběrových řízení) a administrací a zpracováním výstupů z projektů.

Získávání finančních prostředků


Hlavním účelem přípravy a tvorby analýz a záměrů pro nás bylo získávání dotačních prostředků z městských, krajských, národních a především z evropských fondů a získávání úvěrů a investorů.

Vytvoříme plán i ze střípků


Umíme vytvořit plán a záměr z kusých informací podnikatele a následně je zpracovat dle požadavku poskytovatele a investora. To nám dává možnost získat zcela jinou perspektivu pohledu na práci při tvorbě podnikatelských plánů.

Celkem jsme pomohly získat více než

 1,4 miliardy korun

pro naše klienty, ve většině případů dotačních,

tedy nevratných financí. 

Trošku z historie

Naše zaměření bylo především na projekty nákupu technologických celků, uvádění nových produktů na trh, výzkum a vývoj, strategie a plánování v rámci společností, organizační analýzy, dále záměry na podporu vzdělávání zaměstnanců, skupin podnikatelů, nezaměstnaných a neziskových organizací.

Naše práce byla také zaměřena na témata sociálního podnikání, sociální bydlení, rozvoj venkovských oblastí, podpora životního prostředí, úspory energií a šetrný přístup k environmentu.


Pár čísel

Od roku 2006 jsme ročně plánovaly, připravovaly a realizovaly 20-40 projektů v rozsahu od 1 mil. Kč až po 500mil. Kč na období realizace 1 až 5 let.

Přehled naší činnosti od roku 2006 a objemy záměrů, které jsme připravovaly. 

  • Investiční pobídka Tondach (500 mil., Hranice)
  • Technologický park Ferrit (500 mil., Frýdek Místek)
  • HŽaP (140mil., Prostějov)
  • CZ LOKO (80mil,140mil,6mil, Česká Třebová)
  • PRESBETON Drahotuše (20mil, 40mil, Drahotuše)
  • EDWARDS SERVICES (46 mil.,Brno),
  • PPG (130mil.,100mil.,Brno),
  • Kružík (celkem 20 mil.dotace, Kroměříž),
  • Tesa těsnění (25mil., 20mil, 20mil., Olomouc), Festa Servis (20mil., 20mil., Olomouc),
  • AoReal (25mil, Veverská Bitýška),
  • CAD engineering (36mil.,Olomouc),
  • Kovovýroba ZZ (celkem 15 mil, Šternberk)


Nejhorší v současném stavu je, že nevíme, jak dlouho bude krize trvat. Paralyzuje nás strach o zdraví a současně naši ekonomickou budoucnost. Všichni se snaží řešit, co mají dělat dnes, tento týden. Jak se ale zachovat dlouhodobě, co naše ekonomická budoucnost a co ušlý zisk? Sepsala jsem návod pro ty, kteří sedí nad hromadou účtů a neví...

Vím, že teď myslíme především na zdraví, ale důležité je i to psychické. Tento článek je pro všechny, kdo nezažili, nebo nepamatují ekonomickou krizi v roce 2008. Krize totiž není bomba, která dopadne a vybuchne, ale naopak. Chová se stejně jako virus a v našem případě coronavirus. Je to řetězová reakce a napadá postupně od nejslabšího...

S marketingem je to jako v životě... všechno něco stojí a nic není zadarmo. U marketingu se můžete rozhodnout, jestli bude stát Váš čas, nebo peníze. Jaký je rozdíl mezi tím, když investujete čas a peníze?