Marketing je jako vaření
Marketing je jako
vaření, je to o více činnostech dohromady, které nejsou vidět, ale záleží
na nich ze všech nejvíce....Na konci to vypadá, že jde jen o jídlo na talíři. Ale i když je proces
pořád stejný, výsledek už není. Je na Vás kolik do něj dáte času, lásky a
svého talentu.
Na začátku máte nápad "co uvaříte a pro koho", musíte nakoupit, doma vše
nachystat, umýt, nakrájet, teprve pak dojde na "slavné" vaření v hrnci a
nakonec, po tom co prostřete stůl, na něj dáte uvařené jídlo na talíři.
Vaření a vše kolem může trvat pár minut, anebo pár hodin. Podle toho kolik dáte ze sebe, se ukáže, jestli vaříte špagety s kečupem, nebo pečenou kačenu s červeným zelím a domácím knedlíkem.
Proto je marketing tak důležitý, musíte mít nápad co uvařit, vědět komu to vaříte a kolik od toho očekáváte a nezapomenout... vařit s láskou.
Máte strach, že je na Vás nějaká strategie a plánování moc složité?
Prodejní plán, vycházející z vaší marketingové strategie, Vám přinese spoustu výhod. Marketing není
jen reklama na letáku, nebo na internetu.
Marketing je několik nástrojů dohromady a reklama je jen jedním z nich. Používáním více nástrojů ve správném mixu, poznání Vašich zákazníků a konkrétní prodejní plán Vám ušetří spousty peněz a času.
Důvody proč investovat svůj čas do marketingové strategie
- Na základě marketingové strategie vznikne jasný a konkrétní prodejní plán - cesta, kterou hledáte.
- Ušetří čas a náklady střílením naslepo a točením se v kruhu.
- Těm, kdo plánují, pravidelně rostou tržby a zisk.
- Váš prodejní plán bude Vaše konkurenční výhoda, ne každý ji má.
- Písemná verze plánu Vám pomůže utříbit myšlenky a přinese i spoustu nových nápadů.
- Prodejní plán pomáhá udržet směr Vašeho podnikání.
- Vytváří systém, máte konkrétní úkoly a pomáhá Vám vyhodnotit vlastní činnost.
- Pomůže Vám rozhodovat se co je pro Vás důležité.