FAQ - NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
Jak se přihlásit?
Přímo zde na stránkách si vyberete svůj seminář nebo workshop. Jako nákup na e-shopu. Je to jednoduché.
Do kdy musím zaplatit?
Informace k platbě
Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Nejsme plátci DPH. Pro vystavení faktury vyplňte informace při objednávce. Úhrada musí proběhnout do 7 dnů od objednání, jinak rezervace propadá. Místo je rezervování až po úhradě platby. Objednání je možné pouze na stránkách přidání události do "košíku".
Pro koho jsou akce určeny?
Pro všechny podnikatelky, živnostnice, freelancerky, majitelky firem a výrobkyně, které chtějí dobře nastavit své podnikání.
Opravdu jsou akce pouze pro ženy?
Má smysl přijít, i když jsem ještě nezačala podnikat?
Co musím vědět?
Směr svého podnikání, obor a co budete prodávat, vyrábět, nabízet. Na vše ostatní se podíváme spolu.
Co když mi do plánovaného termínu něco vleze?
Stát se může všechno. Pokud se odhlásíte e-mailem do 7
dnů před termínem, vrátíme vám 100 % ceny. Po uplynutí tohoto
termínu vám budeme účtovat storno poplatek 50 %. Není to tragédie, brnkněte nám a domluvíme se.
Občerstvení je v ceně?
Kafíčko a drobné občerstvení je vždy v ceně. Celodenní akce mají v ceně i svačinky a oběd formou bufetu.
Vystavíte mi fakturu?
Ano, stačí vyplnit své fakturační údaje při registraci.
Co si mám vzít sebou?
Na seminář stačí dobrá nálada a otevřená mysl, tužka a papír se budou hodit na poznámky.
Ale bude Vám stačit s sebou jen hlava :-). (Pozor na workshopy s finanční tématikou je nutný notebook).
Pro koho se akce hodí? Pro ženy...
freelancerkám, živnostnicím ... prostě ženám na volné noze
ženám v neziskových organizacích,
drobným výrobkyním,
umělkyním,
ženám v kreativním průmyslu,
začínajícím podnikatelkám