BLOG

Nejhorší v současném stavu je, že nevíme, jak dlouho bude krize trvat. Paralyzuje nás strach o zdraví a současně naši ekonomickou budoucnost. Všichni se snaží řešit, co mají dělat dnes, tento týden. Jak se ale zachovat dlouhodobě, co naše ekonomická budoucnost a co ušlý zisk? Sepsala jsem návod pro ty, kteří sedí nad hromadou účtů a neví...

Vím, že teď myslíme především na zdraví, ale důležité je i to psychické. Tento článek je pro všechny, kdo nezažili, nebo nepamatují ekonomickou krizi v roce 2008. Krize totiž není bomba, která dopadne a vybuchne, ale naopak. Chová se stejně jako virus a v našem případě coronavirus. Je to řetězová reakce a napadá postupně od nejslabšího...

S marketingem je to jako v životě... všechno něco stojí a nic není zadarmo. U marketingu se můžete rozhodnout, jestli bude stát Váš čas, nebo peníze. Jaký je rozdíl mezi tím, když investujete čas a peníze?

Marketing je jako vaření, je to o více činnostech dohromady, které nejsou vidět, ale záleží na nich ze všech nejvíce....Na konci to vypadá, že jde jen o jídlo na talíři. Ale i když je proces pořád stejný, výsledek už není. Je na Vás kolik do něj dáte času, lásky a svého talentu.

Chcete aktuální informace a všechny články registrujte se...